Royal Black
Say something here.
assalamualaikun,im mimi-18-kms-ian :)



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

nama saya syamimi ;)
Tuesday, January 31, 2012 | 6:00 AM | 0 comments
assalamualaikum

setiap yang hidup pasti ingin berubah.tipu kalau ada manusia yang cakap dia tak nak berubah.tak kan la dia nak terus hidup dalam keadaan dia yang sekarang --'mulai hari ini nama saya syamimi binti aznan jangan pnggil saya dgn nama yang pelik-2 lg ye.sekian terima kasih,eh-2 belum hbis lagi laa.hehe sebarang pnggilan yang tidak menyerupai nama saya tidak akan dilayan FULLSTOP !

penat tau mama dgn ayah kita letak nama sedap-sedap dekat kita.siap ada maksud yang elok lg :D dan mulai sekarang aku tak kn jd mcm dulu lagi,aku akan berdiri di atas kaki sendiri.kalau dulu aku seorang yang cenggeng dan suka mengharapkan orang lain,tidak lagi sekarang.


        




| New things